PRECONDITIONS OF INTRODUCTION OF COMPUTER-ORIENTED MEANS OF EDUCATION IN PEDAGOGICAL COLLEGES
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PRECONDITIONS OF INTRODUCTION OF COMPUTER-ORIENTED MEANS OF EDUCATION IN PEDAGOGICAL COLLEGES
ПРЕДПОСЫЛКИ ВНЕДРЕНИЯ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОЛЛЕДЖАХ ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП'ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП'ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ |
|
Creator |
Naumenko, Olga M.
Naumenko, Hryhorii H. |
|
Subject |
multimedia; interactivity; computer; training; computer support of training
мультимедиа; интерактивность; компьютер; обучение; компьютерная поддержка обучения мультимедія; інтерактивність; комп’ютер; навчання; комп’ютерна підтримка навчання |
|
Description |
The topical issues of introduction of means of information-communication technologies in the process of teacher training in pedagogical college with use of essentially new ways of informative activity are considered. On the basis of the researches spent in pedagogical colleges of Kyiv, the process of working out and introduction of new training courses is analyzed.
Рассматриваются актуальные вопросы внедрения средств информационно-коммуникационных технологий в процессе подготовки учителя в педагогическом колледже с использованием принципиально новых способов познавательной деятельности. На основании исследований, проведенных в педагогических колледжах Киева, анализируется процесс разработки и внедрения новых учебных курсов. Розглядаються актуальні питання запровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки вчителя в педагогічному коледжі з використанням принципово нових способів пізнавальної діяльності. На основі дослідження, проведеного у педагогічних коледжах Києва, аналізується процес розробки і запровадження нових навчальних курсів. Розглядаються актуальні питання запровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки вчителя в педагогічному коледжі з використанням принципово нових способів пізнавальної діяльності. На основі дослідження, проведеного у педагогічних коледжах Києва, аналізується процес розробки і запровадження нових навчальних курсів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/134
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 6, No 2 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/134/120
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga M. Naumenko, Hryhorii H. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|