- » ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО...
- » УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО...
- » НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ...
- » ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В...
- » IННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ...
- » СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
У НІМЕЧЧИНІ
- » ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МАРКЕТОЛОГІВ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ
- » ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ...
- » Важливий підручник з вітчизняної археології
- » Конференції на історичному факультеті Житомирського педагогічного університету
- » Етапи становлення історичного краєзнавства Волині в другій половині ХІХ ст.
- » Категорія дії в часі та просторі й засоби її вираження в англійській фаховій мові...
- » До проблеми розробки двомовного термінологічного тематичного словника англійської...
- » Прикладка як актуалізатор гіперекспліцитності в сучасному американському газетному...
- » Гіперексплікаційні аппозитивні моделі: пропозиційні схеми
- » Семантична типологія аппозитивних конструкцій в американському газетному дискурсі
- » Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного...
- » Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах
- » Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної...
- » Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного...
- » Англійські терміни оподаткування: структура, семантика, функціонування
- » Competent violence to the challenges of globalization
- » ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ...
- » ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СПЕЦІАЛЬНОСТІ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ...
- » ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ