- » Генералізація як вищий рівень узагальнення природничих знань
- » Можливості шкільного підручника у реалізації процесу фундаменталізації змісту освіти...
- » Гносеологічна цінність навчальних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти...
- » Організаційно-педагогічні та нормативно-правові передумови запровадження зовнішнього...
- » Принципи формування системи екологічних знань старшокласників у процесі...
- » Готовність до проведення державної підсумкової атестації випускників основної школи у...
- » Концептуальні підходи до формування переліку показників якості загальної середньої освіти
- » Концептуальні підходи до формування систем моніторингу якості загальної середньої...
- » Електронні науково-освітні системи у науковій та науково-педагогічній діяльності: глосарій
- » Науково-інформаційний супровід освітянської діяльності засобом реферативного...
- » Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти
- » Проблеми підготовки ІТ-фахівців у вищіх навчальних закладах
- » Порівняння окремих веб-орієнтованих середовищ навчання програмування
- » Актуальні проблеми підготовки ІТ-спеціалістів у закладах вищої освіти України
- » Методика використання діагностичних і спеціальних програм в процесі підготовки...
- » Актуальність електронних навчальних посібників у сучасному освітньому середовищі
- » Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами REN’PY
- » Технології створення web-квесту з інформатики
- » Засоби web-програмування
- » Проектування веб-орієнтованого навчального курсу з інформатики
- » Опис процесу сторення та анімації високополігональних моделей віртуального фізичного...
- » Зовнішньополітичні настанови Заходу
- » Роль засобів масової інформації та комунікації
у розгортанні протестних настроїв...
- » Йосип Брадатий – діяч болгарської книжності
- » Суспільно-політичне життя на Волині (початок ХХ ст.)