- » Рольова гра як ефективний прийом навчання українській мові як іноземній на початковому...
- » Фахова мова як основа професійної комунікації
- » З історії розвитку гендерної лінгвістики
- » The teacher’s role in the future educator’s professional developmen
- » Становлення for-to-інфінітива в середньоанглійській мові
- » Порівняння кількісних показників розвитку водоростевих угруповань обростань різнотипних...
- » Екологічні аспекти інвазії Lymnaea Stagnalis (Linné, 1758) (Gastropoda, Pulmonata)...
- » Профілактика шкідливих звичок в учнів середнього шкільного віку
- » Diversity of phytoplankton rate in the pond of grabarka (Berdychiv) and evaluation of...
- » Теоретична підготовка юних самбістів
- » Synergetic Potential of Learning Foreign Languages
- » Евфемізми в українській та англійській мовах
- » Роль стратегічної компетентності в сучасній іншомовній освіті
- » Вимоги до комунікативних умінь майбутніх аграріїв у вищій школі Великої Британії
- » Феномен метафори в англійській фаховій підсистемі машинобудування
- » Ефективність, продуктивність і прибуток освітнього процесу
- » Від мови до культури, через культуру до мови: країнознавчий зріз
- » Implementing a cross-cultural teaching: issues to know
- » Навчання професійно спрямованого читання студентів немовних спеціальностей
- » Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і студента як передумова адаптації майбутніх...
- » «Прихований навчальний план» або «Прихована навчальна програма» (hidden curriculum)
- » Толерантність (tolerance)
- » Ейджизм (ageism)
- » Ксенофобія (xenophobia)
- » Расизм (racism)