- » Роль Українського географічного товариства в становленні і розвитку шкільної...
- » Результати дослідження компетентнісно-орієнтованого навчання біології у 8 класі
- » Література класицизму. Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Фрагмент підручника «Зарубіжна...
- » Давньогрецький театр. Есхіл. Давньоримська література (Вергілій, Горацій, Овідій)....
- » Компетентнісний підхід у конструюванні завдань до художнього твору
- » Методичний апарат підручника української літератури як засіб реалізації ключових і...
- » Особливості організації профорієнтаційної діяльності в середніх навчальних закладах...
- » Transformational vision for education by scholars in the United States
- » Централізаційно-децентралізаційні процеси в системі управління освітою
- » Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до використання в початковій школі...
- » Етапи навчання вивчаючого читання учнів старших класів засобами веб-застосунку Lino
- » Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до використання в початковій школі...
- » Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Ілони Вікторівни Бацуровської на тему...
- » Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Ілони Вікторівни Бацуровської на тему...
- » Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Ілони Вікторівни Бацуровської на тему...
- » Можливості українського державотворення у другій половині ХVІ ― першій половині ХVІІ ст.
- » Становлення та розвиток інституту адвокатури на землях Волині в XVI-XVIII ст. (на...
- » Особливості взаємовпливу контексту й оцінного значення(на матеріалі роману Zoje Stage...
- » Проблема метакомпетенцій в сучасних дослідженнях
- » Про навчання хімії в старшій школі у 2018/2019 навчальному році
- » Формування предметної компетентності під час проектної діяльності учнів
- » Урахування особливостей науково-пізнавальних текстів у навчанні молодших школярів
- » Упровадження базових моделей уроків математики з формування у молодших школярів...
- » Моделювання уроків математики з формування у молодших школярів обчислювальної...
- » Застосування організаційних форм навчання на уроках математики у педагогічному досвіді