- » Гуманізація освітнього простору: європейський контекст України
- » Державна підсумкова атестація з математики: особливості розв’язування тестових завдань
- » До питання визначення змісту програми підготовки докторів філософії
- » Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику
- » Вивчаємо алгебру за новим підручником
- » Інформаційно-просвітницька складова оцінювання інноваційного розвитку...
- » Моделі оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: теоретичний аспект
- » Організаційно-педагогічний супровід оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ
- » Методичні засади комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього...
- » Стан інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
- » Прогностична функція оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального...
- » Ретроспективний аналіз вітчизняної теорії і практики оцінювання інноваційного розвитку...
- » Предмет і методи компаративної дидактики математики
- » Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики
- » Навчання діалогічного мовлення старшокласників
- » Діалог як чинник детермінації особистості
- » Педагогічні технології формування умінь діалогічного спілкування старшокласників
- » Розвиток умінь діалогічного спілкування старшокласників засобами шкільного підручника у...
- » Експериментальна перевірка ефективності науково-методичного забезпечення комплексного...
- » Закономірності і принципи управління інноваційним розвитком загальноосвітнього...
- » Прогностична діяльність учителя в загальноосвітньому навчальному закладі
- » Розвиток вітчизняної теорії і практики оцінювання інноваційного розвитку...
- » Підготовка вчителів до самооцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього...
- » Методика організаційно-педагогічного супроводу оцінювання інноваційного розвитку...
- » Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: якісні показники