- » Lehrstück vs. Lern-Spiel в літературному часі і просторі
- » Щоденник педагогічної практики студента магістратури
- » „Biedermann und die Brandstifter“ von Max Frisch als „ein Lehrstück ohne Lehre“
- » Bertolt Brecht ± Heiner Müller: Zur Konzeption und Rezeption des Lehrstücks
- » Соціальна дистанція як показник рівня толерантності в суспільстві
- » Ренесанс етнічності як відцентрова тенденція глобалізації
- » Проблеми дискримінації жінок в Україні
- » Види виборчих систем: порівняльний аналіз
- » Історія розвитку міжнародного законодавства про геноцид
- » Охорона та захист авторських прав в Україні
- » Педагогіка. Навчальний посібник для студентів університетів
заочної форми навчання та...
- » Використання дидактичних матеріалів на уроках географії при підготовці учнів до...
- » Педагог-творець: виставка до 125-річчя Антона Макаренка у Педагогічному музеї України
- » Тестові завдання у формі зовнішнього незалежного оцінювання як інструмент аналізу...
- » Інноваційні форми методичної роботи як основа професійного розвитку учителів початкової...
- » Чек-лист «Розвиток навчальної компетентності педагогів НУШ щодо підготовки до уроку в...
- » Використання ігрових технологій в STEM-освіті
- » STEM-освіта як засіб розвитку природничо-наукової компетентності школярів
- » Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із особливими потребами в умовах...
- » Теоретико-методичні засади проектування і використання хмаро орієнтованого навчального...
- » Програмні засоби для людей із порушеннями зору
- » Бібліографічна база даних як джерело наукометричних досліджень
- » Розробка моделі використання ігрових симуляторів для формування професійних...
- » Пропедевтика музейно-педагогічної роботи з учнями у спадщині Василя Сухомлинського
- » Методика використання ігрових симуляторів для формування професійних м’яких...