- » Методичні рекомендації до організації самостійної/індивідуальної роботи для здобувачів...
- » Використання інноваційних технологій в процесі викладання інформатики: методичні...
- » Методичні рекомендації до проходження виробничої практики в закладах вищої та фахової...
- » Політика впровадження штучного інтелекту на підприємстві
- » Використання арт-терапевтичних технологій під час навчання, виховання та корекційної...
- » Використання хмарних обчислень для масштабування алгоритмів машинного навчання
- » Бойовий стрес та бойова психічна травма (досвід історіографічного вивчення проблеми)
- » Методичні рекомендації до семінарських занять та
самостійної роботи з вибіркової...
- » Адаптація та модифікація освітніх завдань для дітей із ООП в закладі дошкільної освіти
- » Основи самоорганізації педагога-дослідника: методичні рекомендації до практичних занять...
- » Immersive 360-degree Videos in Teaching English: a Practical Overview
- » Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Культура...
- » Системи та методи прийняття рішень: опорний конспект лекцій
- » Стратегічне управління в умовах ризику та невизначеності
- » Дослідження методами комп’ютерної хімії: мм+ та мd олігомерних продуктів етену та...
- » Полігетероелементні сполуки - нове покоління полімерів
- » Цифровізація професійної освіти на засадах партнерства державного та приватного секторів
- » M-learning як варіант дистанційної освіти: проблеми та можливості для України
- » Співвідношення самоменеджменту та тьюторського супроводу процесу саморозвитку...
- » Бойовий транс як фактор війни (інформаційний аналіз історичного досвіду народів світу)
- » Викладання української та зарубіжної літератури у ЗВО: виклики сучасності, платформи та...
- » Мотиваційна складова готовності до професійної діяльності у здобувачів вищої освіти...
- » Distance and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under...
- » Використання відеоматеріалів при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності учнів...
- » Особливості цифровізації управління освітньою діяльністю закладу вищої освіти