- » Археологічні пам’ятки древлян як джерело ранньої історії Київської Русі
- » Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблеми перекладу: Збірник...
- » Приклад використання генеративного штучного інтелекту в освітньому процесі
- » Методичні рекомендації до проведення навчальної практики з української мови...
- » Методичні рекомендації до проведення навчальної практики (мовної) в роботі з...
- » Студентсько-викладацька газета «Універсум». № 4 (192)
- » Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців...
- » Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з вибіркової освітньої...
- » Мережі з динамічною топологією: протоколи маршрутизації та аналіз їх вразливостей
- » Огляд ігрових та освітніх платформ для реалізації ігрового навчання в інформатиці
- » Засоби вивчення комп’ютерної графіки в старшій школі
- » Особливості застосування штучного інтелекту в освітньому процесі
- » Проектування механіки гри, що поєднує елементи мови та слешеру
- » Створення адаптивного тесту: інструменти та технології
- » Дистанційне навчання: інноваційний вектор розвитку професійної освіти
- » Методичні рекомендації щодо використання опорних схем і узагальнюючих конспектів під...
- » Безпечне освітнє середовище у контексті задоволення потреб учня
- » Професійна активність як важлива компетенція сучасного педагога
- » Потенціал особистісних адаптацій у подоланні тривожності студентів
- » Використання засобів мнемотехніки для розвитку пам’яті у старших дошкільників із...
- » Потенціал арт-терапії як засобу корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку
- » Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення
- » Особливості ставлення батьків до власних дітей раннього віку з підозрою на РАС
- » Специфіка особистісного розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями
- » Маркери толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами (ООП)