- » Психолого-педагогічні засади вивчення старшокласниками літературного краєзнавства у...
- » Контекст традиції і трагедійний жанр Лесі Українки
- » Ігрові аспекти аналізу драматичних творів ("Одержима" Лесі Українки)
- » Шляхи виховання духовних цінностей особистості у творчій спадщині Івана Огієнка
- » Естет чи мораліст?
- » Історизм мислення Лесі Українки у драматичній поемі "Кассандра"
- » Стенограма круглого столу "Плейбек-театр як соціально-психологічна практика, мистецтво...
- » Організаційно-педагогічні умови інформаційно-комунікаційної підтримки наукової...
- » Самоврядування як технологія формування почуття відповідальності молодших школярів
- » Місце і роль паралінгвістичних засобів у процесі спілкування
- » Соціально-психологічний тренінг як засіб формування моральних якостей майбутнього вчителя
- » Іван Огієнко про гуманізацію навчально-виховного процесу
- » Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
- » Залежність маси шлуночка та серцевих індексів Unio conus borysthenicus від...
- » Поетика літературної казки та її інтерпретація у творчості Лесі Українки
- » Ідеї І.Огієнка у контексті сучасної культурологічної освіти
- » Вплив азотнокислого свинцю на водний баланс ставковика озерного...
- » Захисні механізми у міфологічній свідомості персонажів драми Лесі Українки "Лісова пісня"
- » Завдання асоціативного характеру як спосіб розвитку творчої діяльності старшокласника...
- » Значення досвіду художньо-педагогічного спілкування у професійному становленні...
- » Компенсаційний характер свободи особистості драматичних героїв Лесі Українки
- » Дитинство дозріває в дітях
- » Особливості розвитку автономності у дошкільному віці
- » Повість Наталени Королевої «Сон тіні» як самобутнє явище української історичної прози...
- » Професійна підготовка педагогічно обдарованої молоді у контексті ідей І.Огієнко