- » Педагогічні праці І. Огієнка у сучасному аспекті вивчення проблеми духовно-морального...
- » Моніторинг знань з хімії та мотивації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
- » До проблеми фізичного оздоровлення особистості
- » Казка О. Толстого "Золотий ключик, чи Пригоди Буратіно" як пародійно-сатиричний твір
- » Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів засобами англомовних...
- » Важнейшие результаты систематико-экологических исследований по моллюскам аридной зоны...
- » Навчання іншомовного міжкультурного спілкування учнів старшої школи за допомогою...
- » Витоки традиційної духовності у контексті острозького книжництва: неоплатонізм чи...
- » Особливості формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови у...
- » The Functions of Computer Assisted Language Learning in Formation of Linguistic and...
- » Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН
- » Референтні структури як чинник соціальної ідентифікації особистості
- » Парафраза апокрифічних мотивів у "Слові про Лазареве воскресіння"
- » Підготовка майбутніх учителів біології до екологічної освіти старшокласників
- » Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі...
- » Некоторые популяционные характеристики двустворчатых моллюсков в Конинских озерах –...
- » Проблема соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Івана Огієнка
- » Проблеми національного виховання у педагогічній спадщині І. Огієнка
- » Особливості підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів
- » Особливості сучасної методики роботи над художніми текстами на заняттях з німецької мови
- » Морфологічний спосіб творення нових іменників-термінів у Cловнику української мови в...
- » Використання сервісів SageMathCloud для організації і підтримування спільної роботи...
- » Організація спільної роботи із ресурсами проектів у SageMathCloud
- » Проектування хмаро орієнтованих систем навчання математичних дисциплін майбутніх...
- » Використання ІКТ у процесі вивчення диференціальної геометрії