- » Англійські бінарні терміни-фраземи і проблеми їх перекладу
- » Основи диференційованого підходу при вивченні інформатики
- » Провідні мотиви виховного процесу молоді Волині у 20-30-х роках ХХ століття
- » Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу –...
- » Створення виховуючого середовища у вищому педагогічному навчальному закладі як засіб...
- » Логіко-граматична категорія кількості та лексичні засоби її вираження в сучасній...
- » Методологічні елементи введення інтеграції у заняття з української мови
- » Експлікація креативного, імпресивного та комунікативно-емотивного аспектів...
- » Становлення фізичного виховання в навчально-виховних закладах України 1900-1917 рр.
- » Інформаційна компетентність учителя середньої школи
- » Насильство і толерантність: контроверсійні складові політичних ідеологій
- » Фразеологические единицы как средство создания комического в ранней публицистике А.П....
- » Конфліктність як терміноструктура і терміносистема
- » Толерантность в контексте трансформации социальной структуры российського общества
- » Однодітна сім`я як середовище соціального виховання
- » Можливості комплексної системи навчання щодо формування в учнів інтегрованої картини світу
- » Лексико-семантичні трансформації складу німецьких та українських фразеологізмів у...
- » Ділова гра у викладанні методики математики
- » Типи навчання у вищому навчальному закладі та їх можливості в розвитку творчого...
- » Діагностика сформованості та розвитку комунікативної компетентності учителя
- » Художнє порівняння як засіб актуалізації образного компонента значення мовних одиниць...
- » Перспективи втілення концепту ПРОТИДІЯ в англомовних журнальних статтях
- » Довіра та толерантність: аспекти співвідношення
- » До проблеми формування художніх смаків учнів
- » Формування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплін