- » Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого...
- » Динаміка оповідальних та драматургічних форм у творчості А. П. Чехова
- » Стратегія спонукання у гендерно маркованому дискурсі персонажів сучасної англійської драми
- » Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок...
- » Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого...
- » Ідейно-естетичні особливості трагедії
- » Релевантність комунікативного акту як передумова успішної комунікації (на матеріалі...
- » Валентність англомовних інновацій як ознака синергетичності макросистеми словникового...
- » Вистава як інтерпретаційна модель драматичного твору
- » Концепти як елементи семантики тексту
- » Іван Вишенський: між книжністю та "поганськими хитрощами"
- » Роль та значення емоційної культури в професійній діяльності майбутнього менеджера
- » Енциклопедичні знання як компонент когнітивної семантики слова
- » Коливання мовленнєвої ентропії при аналізі структури англійських і українських...
- » Образ буття в романі Е. Доктороу "Регтайм"
- » Досвітні вогні української літератури (драма обробка Лесі Українки "Камінний господар")
- » Тарас Шевченко: міфологізм чи символічна образність поезії?
- » Смертельна гра у драмі В. Винниченка "Пророк": боротьба за першість
- » Толерантність у концепції гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі
- » Проблема методики зіставного вивчення системи українських та англійських дієслів
- » Родо-жанрова природа ліричної драми Я. Мамонтова "Дівчина з арфою" (аспекти містифікації)
- » Вплив ідей зарубіжної та вітчизняної соціальної педагогіки на становлення системи...
- » Лінгвокогнітивні особливості дискурсу у сучасній мовознавчій науці
- » Проблема конфлікту в професійній діяльності педагога
- » Синергетичні аспекти семантичної деривації (на матеріалі сучасної англійської мови