- » Музично-публіцистична діяльність Бориса Тена
- » Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах...
- » Лексико-семантичні трансформації англо-українського перекладу фахової лексики з економіки
- » Мовні засоби репрезентації фонаційної зони слоту СИМПТОМ емоційного концепту СТРАХ (на...
- » Виховання гуманітарно розвиненої особистості майбутнього учителя початкових класів і...
- » Особливості англомовного перекладу пейзажної лірики Миколи Воробйова
- » Шляхи й можливості інтеграції курсів "Сучасна українська літературна мова" та "Методика...
- » Інвентаризація лексико-семантичної групи німецьких прикметників зі значенням "пристойний"
- » Статистичні характеристики сполучуваності лексико-семантичних груп прикметників з...
- » Шляхи оптимізації процесу виховання соціально комунікативної культури підлітків
- » Інтегрований підхід до викладання музичної грамоти в початковій школі
- » Особливості індивідуального стилю в різних видах дискурсу (на матеріалі творів Д. Оруелла)
- » Засоби вираження непрямого мовленнєвого акту квесетива в англо-українському перекладі
- » Формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання форм
- » Структурно-семантичні типи німецьких субстантивних композитів та їх стилістичний потенціал
- » Сучасна соціально-педагогічна робота з сім’єю в Російській Федерації: теорія та досвід
- » Композиційно-жанрові моделі текстів американського поетичного ренесансу в аспекті...
- » Інформативні принципи лексико-семантичного потенціалу фразеологічних одиниць...
- » Інноваційні технології при формуванні громадянських цінностей старшокласників
- » Лінгвотехносфера сучасного буття: від космогонії до штучної природи
- » Подолання тяжіння історії у новітній німецькомовній літературі
- » Дискурсивні маркери англійських екологічних науково дидактичних текстів
- » Гендерна презентативність в номінації персонажів британських народних казок
- » Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу
- » Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у...