- » Людина, суспільство і гуманітарна наука в епоху глобалізації
- » Педагогічна практика студентів-магістрантів як одна із складових навчально-виховної...
- » Французькі запозичення в середньоанглійській мові, зафіксовані на антропонімному рівні
- » Використання комп’ютерних тестів для оцінювання навчальних
досягнень студентів під час...
- » Структура інформаційної інтервенції в українське суспільство
- » Роль фізкультурно-оздоровчих заходів у зміцненні здоров’я учнів загальноосвітніх шкіл...
- » Політичний дискурс: особливості та функції
- » Технології формування у старших підлітків культури
міжособистісних взаємин
- » Міф та ґенеза толерантності
- » Лімерик у стилістичному та перекладознавчому аспектах
- » Вимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням...
- » Розвиток шкільної мережі на Житомирщині в другій
половині XX – на початку XXI...
- » Епістемологічний аспект функціонування клішованих конструкцій "it/this + Vbe + Y" в...
- » Прагматичні принципи організації безсполучникового зв’язку
- » Вираження процесуальних мікроденотатів із ознакою "делімітативність" українськими...
- » Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у...
- » Деякі проблеми проектування інтерфейсу користувача у дистанційному навчанні
- » Основні ознаки комп'ютерно орієнтованого освітнього середовища та шляхи його формування
- » ???????? ?????? ????????? ???????? ? ?????????? ??????, ??????????????? ?????? ??...
- » ?????????? ?? ?????????? ??????: ???????? ?? ??????? ???????
- » ?????????? ????????? ?? ???????????? ??????? ???????????????
- » ???? ????? ?????????????? ?????????? ??????????? ?????????? ??????????????? ???????????...
- » ?????? ????? ?? ????????? ????????????? ????????? ???????
- » ??????? ?????????? ?? ?????? ???????? ????? ? ???????????
- » ??????????? ???????? ??????? ?? ???????????? ?????????? ????????? ?? ????????? ??????...