- » Композиційно-смислова структура поетичного тексту крізь призму словесного поетичного...
- » Типологія мовних засобів позначення слухача
- » Основи зіставного дослідження лексичних одиниць на позначення предметів повсякденного...
- » Проблема передачі англійської лексичної емфази українською мовою
- » Міфологічний компонент ККС та МКС
- » Комунікативно-прагматичні властивості епістемічної лексики сучасної німецької мови
- » Антропокомпоненти іронічно-оцінного висловлювання
- » Про "перекладацький підхід" до пошуків мовних універсалій
- » Метонімія як чинник творення антропосемічних субстантивних композитів-бахувріхі в...
- » Статус власних імен у підготовці перекладачів
- » Моделі взаємодії семантико-композиційних складників короткого оповідання при втіленні...
- » Особливості семантики дієслів, утворених з допомогою префікса be- (на матеріалі...
- » Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи...
- » Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології
- » Прилучення школярів до цінностей народної культури засобами театральної творчості
- » Естетичний інтерес як педагогічна проблема інтегрованої технології
- » Проблема освітньої діяльності у контексті полікультурності Кримського регіону
- » Педагогічні умови виховання почуття відповідальності в учнів 1-4 класів
- » Шляхи взаємодії соціального педагога з дитячими та молодіжними громадськими організаціями
- » Підготовка педагогів до впровадження інтегративних технологій навчання фізики
- » Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та...
- » Нетрадиційні форми навчання (навчальний гурток у системі народної освіти Швеції)
- » Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології...
- » Інноваційні методи, засоби та форми розвитку особистості дитини у позанавчальний час (у...
- » Педагогічне планування як аспект удосконалення організації системи позанавчального...