- » Корелятивні особливості деяких українських та англійських номінацій у проекції на...
- » Ендрю Честерман про норми й еквівалентність
- » Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід
- » Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід
- » Експресивні та прагматичні засоби діалогізації англійської наукової прози
- » "Наш державний здвиг... Свого часу таки принесе відповідний плід" (переклад святого...
- » Вербалізація гендерних стереотипів атрибутивними словосполученнями, що акцентують...
- » Когнітивно-комунікативний підхід до дослідження повтору як лінгвістичного явища
- » Фоносемантизм емотивів сучасної німецької мови
- » Мотив як елемент і чинник архітектоніки творів В. Фолкнера
- » Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в...
- » Фреймове моделювання актуального значення англомовних однослівних ідіом
- » Компоненти комунікативної ситуації поради
- » Стереотипізація євреїв в сучасній англійській мові
- » Прагмасемантичні відношення в німецькомовному сімейному дискурсі
- » Лексика на позначення розміру в поезії Тараса Шевченка: перцептивний і неперцептивний...
- » Запозичення як наслідок процесу міжмовної взаємодії
- » Молодіжна лексика в загальнонімецькій пресі: квантитативний аспект
- » Невідповідність жінок морально-етичним нормам як джерело сміхового ефекту англомовного...
- » "Образ перекладача" vs "образ автора": взаємодія чи протидія?
- » Полісистемність літерних графічних комплексів старофранцузької мови
- » Конотативне значення лексем класу אות – 'літера, буква' в мові їдиш: лінгвокультурний...
- » Методологічні засади дослідження вербалізованих концептів емоцій
- » Субтактика позитивного оцінювання маніпулятивної стратегії позитиву
- » Поезія в системі метакатегорій