- » Діалог у сім’ї як чинник соціалізації особистості
- » Програмно-методичний комплекс «Трудове виховання дітей дошкільного віку з розумовою...
- » Проектування дистанційних середовищ саморозвитку в умовах новітніх комп’ютерних...
- » Особливості суб'єктивної оцінки способу життя студентською молоддю у контексті...
- » Організаційно-методичні засади дослідження способу життя родини як чинника ціннісного...
- » Підходи до визначення поняття “екологічна культура”
- » Психологічні особливості віртуальних навчальних середовищ
- » Інтелектуальний саморозвиток у віртуальному освітньому середовищі: зміна парадигми
- » Формування уявлень про навколишнє середовище у дітей дошкільного віку з розумовою...
- » Особливості професійної спрямованості, компетентності та професійно важливих якостей...
- » Формування ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
- » Моделі комбінованого навчання
- » Зміст навчання основ математичної інформатики студентів технічних університетів
- » Психологічне обґрунтування заходів пропагування психогігієнічного виховання і здорового...
- » Психофізіологічне забезпечення становлення фахівця у професіях типу “людина-людина”:...
- » Концептуальні засади психофізіологічного забезпечення становлення фахівців професій...
- » Чинники успішності професійного становлення фахівців професій типу "людина-людина"
- » Психологія професійного становлення сучасного фахівця
- » Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в...
- » Теорія та практика обґрунтування вибору методичного забезпечення психологічного...
- » Professional Orientation and Competence of Future Professionals with a “Person-Person”...
- » Psychological and Psychophysiological “Price” Associated with Scoolteachers’ Occupation
- » Specifics of becoming a professional bank manager
- » Monitoring of Human Psychophysiological Condition as a Method of Increasing of...
- » Особливості професійної спрямованості, компетентності та професійно важливих якостей...