- » Психологічні особливості інноваційних змін в освітніх організаціях
- » Інвенційно-стратегіальна модель розвитку творчо обдарованої особистості
- » Суб'єктно-ціннісна детермінація творчої обдарованості
- » Основні поняття суб’єктно-ціннісного аналізу розвитку особистості //...
- » Інформаційна культура як феномен інформаційного суспільства і напрям дослідження
- » Curriculum for the course "Using google services in teachers' work" for full-time and...
- » Дерматогліфіка - як метод експрес-діагностики спадково обумовлених вад розвитку
- » Роль уваги в психофізіологічному забезпеченні педагогічної діяльності
- » Виховний простір: сутність і технологія створення
- » Аналіз етнопсихологічних типів менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного...
- » Забезпечення підручниками процесу підготовки майбутніх обліковців з реєстрації...
- » Генезис інформаційного менеджменту як галузі наукового знання
- » Соціальна інформація як субстрат інформаційної діяльності керівника загальноосвітнього...
- » Верифікація стану управління інноваційним розвитком загальноосвітніх навчальних...
- » Проектування автоматизованої системи управління „Колегіум” із застосуванням мережевих...
- » Стан інформаційного забезпечення управління якістю освіти загальноосвітнього...
- » Особливості розвитку комунікативної компетентності педагогів і психологів на етапі їх...
- » Про можливість діагностування типологічних особливостей прояву властивостей нервової...
- » Експериментальні дослідження впливу значеннєвих структур свідомості на саморегуляцію...
- » Хмарні технології як засіб ефективного впливу на практичну підготовку перекладачів
- » Особенности учебной программы по математике в контексте Концепции Новой украинской школы
- » Аналіз характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій
- » Семінар-тренінг «Формування психологічної готовності керівників до прийняття...
- » ІТ-готовність вчителів іноземних мов: методологія, теорія, технології: навчальний посібник
- » Афіліація персоналу як соціально-психологічний чинник організаційного розвитку освітніх...