- » Тестові завдання як інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів...
- » Інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів 6–7-х класів з географії
- » Результати дослідження з реалізації курсів за вибором у старшій школі
- » Система форм організації навчально-виховного процесу в профільній школі
- » Дидактичні особливості методів навчання у профільній школі
- » Дидактичні засади розробки і реалізації змісту профільних предметів
- » Результати дослідження з реалізації спецкурсів у профільній школі
- » Відображення загальнонавчальних компетентностей учнів у змісті шкільної освіти
- » Трансформація механізмів управління освітою як відкритої системи
- » Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічної освіти в умовах...
- » Сучасні технології підручникотворення для професійної підготовки майбутніх...
- » Використання електронних підручників у професійній підготовці майбутніх...
- » Моделювання змісту електронного освітнього ресурсу для майбутніх електромонтерів
- » Формування та корекція уявлень про природу на уроках рельєфного малювання
- » Переваги, перешкоди та перспективи протікання процесу підручникотворення в умовах...
- » Мотиви навчальної діяльності студентів: спроба психосемантичного аналізу
- » Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з...
- » Соціально–психологічні чинники формування контингенту учнів професійно-технічних...
- » Стратегіально-ціннісна організація свідомості творчо обдарованої особистості
- » Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити?
- » Криза творчої особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до типології
- » Психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засіб професійно –...
- » Психологічні особливості діагностики духовної культури і цінностей педагогічного персоналу
- » Особистісна компетентність як фактор розвитку професіоналізму майбутнього вчителя у ФРН
- » Розвиток ідей європейського виміру в освіті у діяльності міжнародних організацій