Електронна бібліотека НАПН України
- » Інтуїція в життєтворчості й вигоранні професійно зорієнтованої діяльнісної особистості
- » Реалізація міжпредметних зв’язків і компетентнісного підходу в нових курсах з технічних...
- » Могутність педагогічного таланту
- » Критерій оцінювання якості навчання в ПТНЗ
- » Методичні підходи до систематизації політехнічних знань
- » Підручник для загальноосвітньої школи як феномен навчально-методичного комплексу та...
- » Концептуальні засади професійної орієнтації молоді на робітничі професії
- » Тест здібностей як засіб удосконалення відбору абітурієнтів
- » Технологія організації та проведення моніторингових досліджень якості шкільної освіти
- » Особливості якісного читання п'ятнадцятирічних учнів
- » Аналіз тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з географії
- » До питання експертного оцінювання якості підручника
- » Обсяг підручника як один з показників оцінювання його якості
- » Сучасні технології визначення професійної придатності в системі професійної орієнтації
- » Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів...
- » Деятельностный подход к изучению структуры самообразовательной компетентности будущих...
- » Мистецтво у розвитку індивідуальності педагога: історичний і методологічний аспекти
- » Розвиток змісту навчального матеріалу з предмета «фізична культура»
- » Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного...
- » Критерії оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
- » Оцінювання перспектив інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
- » Мистецтво у розвитку особистості.Розділ 2.2. Танцювальне мистецтво у розвитку особистості
- » Організаційно-методичне забезпечення інноваційного розвитку загальноосвітнього...
- » Взаємодія суб’єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика
- » Моніторинг інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу