Електронна бібліотека НАПН України
- » Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічної освіти в умовах...
- » Сучасні технології підручникотворення для професійної підготовки майбутніх...
- » Використання електронних підручників у професійній підготовці майбутніх...
- » Моделювання змісту електронного освітнього ресурсу для майбутніх електромонтерів
- » Формування та корекція уявлень про природу на уроках рельєфного малювання
- » Переваги, перешкоди та перспективи протікання процесу підручникотворення в умовах...
- » Мотиви навчальної діяльності студентів: спроба психосемантичного аналізу
- » Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з...
- » Соціально–психологічні чинники формування контингенту учнів професійно-технічних...
- » Стратегіально-ціннісна організація свідомості творчо обдарованої особистості
- » Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити?
- » Криза творчої особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до типології
- » Психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засіб професійно –...
- » Психологічні особливості діагностики духовної культури і цінностей педагогічного персоналу
- » Особистісна компетентність як фактор розвитку професіоналізму майбутнього вчителя у ФРН
- » Розвиток ідей європейського виміру в освіті у діяльності міжнародних організацій
- » Тренінг ціннісної підтримки професійного становлення психологів
- » Розвиток здібностей та обдарованості в процесі вікового розвитку особистості
- » Концептуальні засади підготовки педагогів професійно-технічних навчальних закладів до...
- » Інтеграція особистісного досвіду як психологічний механізм розвитку творчої обдарованості
- » Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до...
- » Дидактичні засади диференціації навчання в основній школі
- » Математичне моделювання в процесі формування практичних компетентностей учнів
- » Програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки»
- » Інформаційне забезпечення освітнього процесу у професійно-технічних навчальних закладах