Електронна бібліотека НАПН України
- » Технологічні основи створення та підтримки порталів
- » Здоров'язбережувальні вимоги до застосування електронних засобів навчального призначення
- » Пояснювальна записка до елективного курсу
- » Інтернет-портал “Діти України” як освітньо-інформаційне середовище розвитку української...
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Хмарні технології – нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів...
- » Інформаційна система «Слухачі Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти...
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Інтернет-конкурс “Вчитель-новатор”
- » Другий Всеукраїнський Інтернет-конкурс „Вчитель-новатор”
- » Досвід організації та проведення Всеукраїнського Інтернет-конкурсу "Вчитель-новатор"
- » Напрямки дослідження педагогічних вимог оцінювання якості програмних засобів...
- » Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності вчителя інформатики
- » Основні напрями і тематика дисертаційних досліджень з інформаційно_комунікаційних...
- » Iнформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності вчителя інформатики
- » Сучасні напрями науково-педагогічних досліджень в галузі освітніх...
- » Aктуальні педагогічні дослідження в галузі освітніх інформаційно-комунікаційних технологій
- » Концептуальна модель планово-фінансових показників для інформаційної системи в НАПН...
- » Про розвиток інтелектуальної сфери в контексті інформатизації сучасної освіти України
- » Особливості організації Сьомого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор»
- » Проведення Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Вчитель-новатор» в Мережі партнерство в...
- » Залучення світового досвіду підготовки вчителів-професіоналів до інноваційних програм...
- » Ком’пютерні технології для розвитку учнів та вчителів
- » Критерії зовнішнього оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання