Електронна бібліотека НАПН України
- » Особливості методики трудового виховання дошкільників з порушенням зору
- » Ідеї розвивального навчання в педагогічній спадщині О.Ф.Музиченка
- » Теоретичні аспекти використання жестів як невербальних засобів комунікації в умовах...
- » Формування у старших дошкільників уявлення про доброзичливість засобами мистецтва
- » Особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку в нормі й при патології зору
- » Теоретико-методологічні засади формування базових моральних цінностей у дошкільників
- » Аксиологический подход в системе профессионально-педагогической подготовки будущего...
- » Критичне оцінювання ресурсів інтернету
- » Про результативність впливу художньо-освітнього простору мистецького навчального...
- » Активізація процесу самотворення методами групової терапії
- » Педагогічна творчість як основа інноваційної діяльності майбутнього вчителя
- » Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова розвитку художньо...
- » Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецького навчального...
- » Особливості проявів обдарованості до мистецтва у дітей: за результатами...
- » Підготовка молоді в комплексі «ПТУ-коледж-інститут»
- » Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх...
- » Соціально-психологічні засади побудови сучасного громадянського суспільства як основи...
- » До питання розвитку художньо-технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних...
- » Материнські задатки, здібності і таланти жіночої особистості як головний вітальний і...
- » Розвиток методики трудового навчання у діяльності лабораторії трудової підготовки і...
- » Тарас Григорович Шевченко – духовний провідник українського народу
- » Сім’я як осередок формування економічної культури особистості
- » Почуття любові як основа духовного потенціалу практичного психолога і соціального педагога
- » Понятійний апарат з кулінарії як складова економічної культури старшокласника
- » Етнохудожні традиції як мотиваційний чинник творчого зростання майбутніх фахівців