Електронна бібліотека НАПН України
- » Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого...
- » Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в...
- » Педагогічні функції факультативів у основній школі
- » Диференціація допрофільної підготовки учнів основної школи
- » Роль умінь самоконтролю у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів
- » Диференціація як умова особистісно орієнтованого навчання
- » Дидактичні умови допрофільної підготовки учнів основної школи
- » Теорія без практики – мертва, практика без теорії – сліпа
- » Розвиток методичної компетентності викладачів професійно-теоретичної підготовки ПТНЗ...
- » Історико-педагогічні дослідження в Україні: розвиток наукового дискурсу
- » Феофан Прокопович і слов'янське освітнє бароко
- » Психолого-педагогічні засади професійної орієнтації молоді на робітничі професії
- » Порівняльний аналіз розвитку систем професійної орієнтації в Україні та США
- » Використання формалізованих інформаційних понять у формуванні професійної...
- » Компетентнісний підхід до професійної підготовки операторів комп'ютерного набору
- » Особливості формування професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі...
- » Модель узгодженої підготовки кваліфікованих робітників та інженерів-педагогів
- » Інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів
- » Тестові завдання з географії для зовнішнього незалежного оцінювання навчальних...
- » Інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів у підручниках з...
- » Тестові завдання у тестах TIMSS як інструментарій реалізації моніторингу навчальних...
- » Тести як інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів
- » Тестові завдання як інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів...
- » Інструментарій реалізації моніторингу навчальних досягнень учнів 6–7-х класів з географії
- » Результати дослідження з реалізації курсів за вибором у старшій школі