Електронна бібліотека НАПН України
- » Основні результати третього (формувального) етапу науково-педагогічного проєкту...
- » Самодіяльність старшокласника у процесі професійної орієнтації – основа успішного...
- » Використання спадщини О.С. Дубинчук викладачами вищих навчальних закладів
- » Егалітарна та елітарна освіта в контексті становлення нового університету
- » Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі:...
- » Теорія бухгалтерського обліку. Лабораторний практикум. Частина 1
- » Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів
- » Формування комунікативно прагматичної аксіологічної компетентності як фактор подолання...
- » Інформатизація навчального процесу у ПТНЗ будівельного профілю
- » Методологія порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих
- » Структура суспільно-державного управління скандинавською системою освіти дорослих
- » Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих
- » Розвиток полікультурної освіти: досвід Франції
- » Андрагогічний підхід як методологічна основа самоспрямованого навчання дорослої людини
- » Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від...
- » Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих...
- » Доброчинна діяльність школярів
- » Роль оцінної функції психіки у структурі естетичної обдарованості
- » Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі...
- » Робочий зошит для педагогічних працівників (до програми «Побудова кар’єри» 10-11 класи)
- » Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини
- » Робочий зошит. програма "Людина і світ професій" (70 годин, 9 клас)
- » Робочий зошит. Програма "Людина і світ професій" (70 годин, 8 клас)
- » Робочий зошит. Людина і світ професій (9 годин)
- » Робочий зошит. Програма "Людина і світ професій" (35 годин)