Електронна бібліотека НАПН України
- » Огляд додатків системи Moodle для проектування мультимедійних електронних освітніх...
- » Типові помилки внесення інформаційних ресурсів до Електронної бібліотеки НАПН України
- » Порівняльний аналіз сприймання реклами студентами різних груп
- » Аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови...
- » Особливості дослідження проблем цінностей у психологічній науці
- » Мережні технології відкритої освіти як важлива складова інформатизації загальноосвітніх...
- » Сензитивність молодшого шкільного віку у розвитку особистісних цінностей у...
- » Про створення інформаційного освітнього середовища формування професійної...
- » Звіт про науково-дослідну роботу "Методологія педагогічного проектування комп’ютерно...
- » В. Сухомлинський у пoлеміці щодо створення шкіл-інтернатів
- » Методика застосування інформаційної системи управління якістю освіти майбутніх економістів
- » Професійна підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей у середовищі...
- » Толерантність педагогічних працівників в контексті розвитку організаційної культури...
- » Психолого-педагогічні засади розвитку творчості учнів професійно-технічних навчальних...
- » Педагогічна підтримка творчого розвитку майбутніх робітників
- » Психолого-педагогічний аспект розвитку уміння переробляти інформацію в майбутніх...
- » Условия внедрения инновациионных подходов к организации творческой деятельности...
- » Метапредметні основи профільного навчання
- » Впровадження результатів НДР. Професійне зростання педагогів шляхом упровадження...
- » Розуміння світоглядного потенціалу предметів гуманітарного циклу в контексті...
- » Варіативний компонент змісту освіти у старшій школі: педагогічні засоби впровадження
- » Аксіологічний підхід до формування змісту профільного навчання як актуальна проблема...
- » Проблема індивідуалізації профільного навчання старшокласників в умовах комбінованої...
- » Дидактичні аспекти взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових змісту освіти у...
- » Казка, як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів.