Електронна бібліотека НАПН України
- » Культурологічні концепти освітології та розвиток полікультурного суспільства
- » До питання координації процесу навчання учнів з особливими освітніми потребами в рамках...
- » Освітні реформи: освітологічний контекст
- » Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми
- » Освітні реформи: освітологічний контекст
- » Науковий напрям інтегрованого дослідження освіти – освітологія
- » Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології
- » Компаративістика у сфері освіти: навчальний курс для магістрів
- » Проблеми полікультурної освіти у педагогічних дослідженнях польських учених
- » Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з...
- » Різниця понять. Чи постраждає зміст закону?
- » Підготовка докторів PhD в галузі освіти з методології дослідження
- » Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика
- » Музикотерапія як варіативна складова музичного виховання дошкільників в умовах...
- » Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги,...
- » Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США
- » Наукові cтупені ph.D. та ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти
- » Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу
- » Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку
- » Культурні проблеми освіти в педагогічних дослідженнях українських та польських вчених
- » Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США
- » Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН...
- » Соціально-психологічні особливості стилю споживання матеріальних благ особами з низьким...
- » Новий закон про вищу освіту в Україні: інновації та ризики
- » Функційний аспект навчання синтаксису в загальноосвітній школі