Електронна бібліотека НАПН України
- » Програма ЄС «Освіта і навчання 2020»: еволюція пріоритетів в умовах швидкозмінних...
- » До питання про використання зарубіжного досвіду: генеза методологічних підходів
- » Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
- » Навчальні завдання для формування предметної біологічної компетентності учнів
- » Хімічний модуль інтегрованого підручника з природознавства для школи: зміст, струкутра,...
- » Соціальна психологія націєтворення: концептуальні засади і методологічні принципи...
- » Технології інтерактивного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів: дидактичний...
- » Особливості формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики...
- » Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної...
- » Теоретичні та методологічні основи формування змісту профільного навчання в єдності...
- » Проблема інтегрованого підходу до процесу навчання в науковій літературі
- » Українська мова : підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням...
- » Нова українська школа: актуалітети модернізації початкової загальної освіти
- » Українська мова : підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням...
- » Формування картографічної грамотності в учнів основної школи на уроках географії
- » Формування ключових компетентностей в процесі навчання економіки в ліцеї через зміст...
- » Формування і реалізація варіативного компонента змісту освіти старшої школи: недоліки і...
- » Структурно-функціональна модель варіативного компонента змісту освіти старшої школи
- » Деякі технологічні аспекти реалізації варіативного компонента змісту освіти у...
- » Розвиток умінь діалогічного спілкування: технологія ситуаційного навчання
- » Теоретико-методологічні засади формування змісту освіти: людинознавчі аспекти
- » Інноваційний підхід до генерування міжпредметних зв'язків у процесі реалізації змісту...
- » До проблеми оцінювання якості навчальних досягнень
- » Формування проектно-технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового...
- » Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект