Електронна бібліотека НАПН України
- » Міжнародний вимір формування стратегій розвитку освіти
- » Елективний курс «Завітайте до України» як засіб реалізації компетентнісного підходу до...
- » Дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для...
- » Елективний курс з іноземної мови «Моя Франція»: теоретичний аспект
- » Науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов...
- » Принципи побудови змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи
- » Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників...
- » Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології
- » Типи уроків навчання грамоти (читання)
- » Деякі аспекти структуризації навчального матеріалу в підручнику української літератури
- » Підручник української літератури як ефективний засіб формування компетентного учня-читача
- » Як розвивати критичне мислення учнів
- » Особливості розвитку шкіл з єврейською мовою навчання в умовах незалежної України...
- » Нові підходи до вивчення поглибленого курсу інформатики в основній школі
- » Формування політехнічного складника предметної компетентності учнів засобами підручника...
- » Психологічні особливості комунікативної поведінки дружин у сім’ях комбатантів
- » Перспективність вивчення іноземних мов за допомогою двомовного навчання в освіті України
- » Використання програмно-педагогічних систем із метою формування вмінь самостійної...
- » Язык школьного учебника по иностранному языку: дидактико-методический аспект
- » Содержание и функции текстов для чтения в школьных учебниках по иностранным языкам:...
- » Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації
- » Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом (до комплексної програми розвитку і...
- » Напрями сучасних досліджень причин виникнення розладів аутичного спектра
- » Про результати дослідження в Інституті педагогіки НАПН України проблем компетентнісно...
- » Психологічні фактори життєстійкості студентів з інвалідністю