Електронна бібліотека НАПН України
- » Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми...
- » Відділення педагогіки і психології професійно-технічної освіти: гостра дискусія
- » Про любов до профтехосвіти і реальну державну політику
- » Зберегти педагогічний фонд профтехосвіти України
- » Стратегічні наукові дослідження проф. Стефана М. Квятковського
- » Філософія педагогіки серця Яна Павла II
- » Українські концепції професійної освіти. Тенденції і перспективи
- » Ідея суспільства знань і праці в педагогічних науках України
- » Неперервна професійна освіта як світова тенденція. Український контекст
- » Мережева взаємодія як умова організації профільного навчання в освітньому окрузі...
- » Мережева взаємодія як основа організації профільного навчання в освітньому окрузі...
- » Концептуальні засади управління закладами середньої освіти в Україні
- » Національна школа: з порога вічності - у майбутнє (замість післямови)
- » Людська праця - категорія вічна (Передмова)
- » "New Ukrainian School": the Present and the View to the Future
- » Наукові школи і наукова критика
- » К вопросу о психологическом каноне ХХІ столетия
- » Педагогічна наука і професійна освіта: неперервна взаємодія
- » Гідний син польського народу і великий друг України
- » Просоціальні засади розбудови загальноосвітньої школи
- » Моделювання освітнього округу у сільській місцевості на засадах міжшкільної взаємодії
- » Психологічне здоров’я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації
- » BREXIT: Стратегічні проіритети реформування професійної освіти і навчання Великої Британії
- » Принципи добору та функції навчального матеріалу для компетентнісно орієнтованого...
- » Кваліфікація викладачів професійно-технічних навчальних закладів як наукова проблема