Електронна бібліотека НАПН України
- » Особливості підручника з математики рівня стандарту
- » Концептуальні засади компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею...
- » Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти
- » Керування ризиками як фактор життєтворення особистості
- » Формування екологічних умінь у процесі навчання природознавства
- » Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної...
- » Урочна та позаурочна навчальна діяльність як засіб формування екологічних умінь...
- » Зміст міжпредметних завдань на уроках літературного читання
- » Інтегроване навчання: досвід упровадження в початковій школі
- » Міф як першоджерело пізнання світу і людини
- » Формування в старшокласників системи знань про людину у контексті фундаменталізації...
- » Людина як об’єкт наукового пізнання у контексті суб’єктивного досвіду старшокласників
- » Навчальні ситуації у структурі уроку літературного читання
- » Моделювання уроків формування досвіду читацької діяльності молодших школярів
- » Мотивація навчальної діяльності шляхом застосування електронних засобів навчального...
- » Емпіричні і теоретичні узагальнення в навчанні геометріїї
- » Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови
- » Особливості навчання математики за новими програмами
- » Міжпредметні зв'язки математики й англійської мови
- » Сутність модульної структури компетентнісно орієнтованого уроку української мови в...
- » Орієнтовні контрольні роботи з української мови для державної підсумкової атестації в 4...
- » Компетентнісно орієнтовані завдання з української мови: особливості конструювання та...
- » Моделювання уроку української мови на компетентнісних засадах
- » Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах
- » Метапредметні основи формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників