Електронна бібліотека НАПН України
- » Бібліометричний моніторинг педагогічної науки України
- » Реалізація місії Педагогічного музею України у видавничій діяльності
- » Галузеві періодичні видання 1917–1945 рр. у фонді Державної науково-педагогічної...
- » Науково-бібліографічна діяльність Національної наукової сільськогосподарської...
- » Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими
- » Діяльність Національної наукової сільськогосподарської бібліотеки Національної академії...
- » Рецензія на видання "Василь Олександрович Сухомлинський: до 100–річчя від дня...
- » Рецензія на книгу «В. А. Вергунов. Національна наукова сільськогосподарська бібліотека...
- » Особливості математичної тривожності сучасних школярів
- » Педагогічний музей України – учасник і співорганізатор міжнародних музейних заходів:...
- » Особистий фонд Т.Ф. Бугайко у Педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження...
- » Особливості формування самоосвітньої компетентності студентів закладів фахової...
- » Технологічні аспекти розвитку самоосвітніх здатностей студентів технікумів і коледжів в...
- » Методична система розвитку готовності педагогічних працівників будівельних коледжів до...
- » Результати дослідження проблеми професійного самовизначення учнівської молоді в умовах...
- » Трудове виховання молодших школярів у закладах загальної середньої освіти
- » Методичне забезпечення навчання економіки в закладах загальної середньої освіти
- » Development of critical thinking of primary school pupils at mathematics lessons
- » Teaching mathematics with the peculiarities of digital generation children
- » Психологічна майстерність А. С. Макаренка як автора психолого-педагогічних...
- » Роль математики у методиці комплексного вивчення учня П. Блонського
- » Мистецтво методики Зої Шевченко (творча фабула та бібліографічний сюжет до ювілею ученого)
- » Українські шляхи Франца Мочніка (до 200-річчя словенського математика і педагога)
- » Модернізація змісту географічної освіти на профільному рівні навчання в ліцеї
- » Технології інтерактивного навчання як інструмент педагогічної взаємодії