Електронна бібліотека НАПН України
- » Нова українська школа: роль і функції практичного психолога в умовах реалізації...
- » Освітні інновації у навчанні української мови
- » Особливості управління науково-методичною роботою у закладах загальної середньої освіти
- » Підходи до навчання китайської мови у педагогічній системі Київської гімназії східних...
- » Соціальна компетентність молодшого школяра: деякі аспекти аналізу поняття
- » Сучасні освітні інструменти у формуванні конкурентоспроможного фахівця дошкільної освіти
- » Зв’язне мовлення як поняття і ресурс суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому...
- » Мультипрофільне навчання: здобутки, переваги, перспективи гімназії № 290 м. Києва
- » Біологія і екологія: Нові навчальні програми для 10–11 класів закладів загальної...
- » Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в...
- » Формування в молодших школярів вимірювальних умінь на засадах компетентнісного підходу
- » Cоциально-психологические аспекты суицида несовершеннолетних
- » Цифрові інструменти розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів і...
- » Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання історії: досвід та перспективи
- » Роль учителя в умовах дослідницького навчання історії в старших класах
- » Філософія в школі: основні акценти наскрізного навчання
- » Навчання учнів ліцею мовленнєвих жанрів на уроках української мови: аналітичний аспект
- » Потенціал філософії та релігієзнавства в ліцеях України
- » Педагогічні технології профільного навчання за філологічним спрямуванням: проблеми,...
- » Формування пізнавального інтересу молодших школярів у процесі навчання як...
- » Перська мова як джерело пізнання етнічної ментальності та культурно-мовних цінностей...
- » Особливості використання технологій інтерактивного навчання у закладах дошкільної освіти
- » Проблема реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та...
- » Розвиток наукового мислення і формування морально-громадянських цінностей учнів на...
- » Міжпредметна інтеграція на уроках художньо-естетичного циклу: особливості реалізації