Zhytomyr State University Library
- » Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи
- » Результативність дослідно-експериментальної роботи щодо впровадження моделі виховання...
- » Ґендерний підхід до організації дозвілля учнівської молоді
- » Виховна діяльність у притулку для неповнолітніх
- » Особливості запровадження
системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини
- » Англомовні військові композити
- » Філософський контекст лінгвістичних теорій Р. Якобсона
- » Комунікативно-прагматичні особливості текстів інтерв'ю
в сучасній американській пресі
- » Поетика сатири в романах Курта Воннегута
- » Роль семантичних макроструктур у реалізації маніпулятивних стратегій у контексті війни...
- » До питання про дослідження індивідуально-авторської картини світу
- » Типологічні паралелі у повісті "Перехресні стежки"
та п’єсі "Украдене щастя" І. Франка
- » Інформаційна насиченість та інформативність тексту
- » Категорія "толерантність": історіографія проблеми
- » Особливості, тенденції та перспективи розвитку системи освіти поляків як...
- » Освіта як провідник мобільності в поліетнічному організмі
- » Соціально-педагогічна практика як інтегруючий компонент особистісно-професійного...
- » Деякі історичні аспекти організації учнівського самоврядування на прикладі...
- » Польський вплив на розвиток народної освіти Волині
- » Kontrowersje wokol liceum w Kremiencu
- » Викладачі Кременецького ліцею (1805-1833 рр.)
- » Кременецький ліцей і польські школи Житомирщини ХІХ ст.
- » Реміснича освіта як чинник соціального захисту дітей в ХІХ - на початку ХХ століття
- » Професійно-орієнтовані завдання у системі підготовки студентів-психологів
- » Основні поняття суб’єктно-ціннісного аналізу розвитку особистості