Zhytomyr State University Library
- » Національні меншини Житомирщини в ХХ столітті: від "коренізації" до "великого терору"
- » Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя...
- » "Великий терор" на Житомирщині: специфіка та технологія
- » Професійний саморозвиток вчителів математики як педагогічна проблема
- » Площина та пряма у просторі
- » Основи науково-методичного супроводу забезпечення якості фундаментальної підготовки...
- » „Великий” терор 1937–1938 років: від ідеології до реалізації
- » Статистичні інформаційні джерела
- » "Суворий літописець епохи": Панас Мирний і розвиток української дитячої літератури
- » Критика антипедагогічної освітньої системив оповіданнях Івана Франка
- » "…Заглядає в шибку казка сивими очима":Василь Симоненко й розвиток української дитячої...
- » Критика антипедагогічної освітньої системи в оповіданнях Івана Франка
- » Чотири "Рецепти" прочитання тексту
- » Світ як велична симфонія (П.Тичина - М.Чюрльоніс)
- » Чи варто писати психоісторіїю давньої української літератури
- » Залучення історичних мотивів до побудови образів у "Повісті врем"яних літ"
- » Біблійні образи у поезії "Молодомузівців"
- » Проза Леся Подерв"янського з погляду постколоніальної критики
- » Особливості творчого методу у "Слові о полку Ігоревім"
- » "Конотопська відьма" Г. Квітки-Основ"яненка: етнографічні та літературні конотації
- » "На той бік" - втеча до чи від життя? (за матеріалом повісті Володимира Винниченка)
- » Інерція біографізму чи адекватна методологія? (До проблеми біографічного канону в...
- » Інтерпретація жанрово-стильових моделей триптихів Ліни Костенко
- » Василь Симоненко: природа бунту
- » Чудо як художній образ