Zhytomyr State University Library
- » Проблематика узгодженості технологій та психіки в контексті сучасного...
- » Екологічна свідомість як умова особистісного зростання підлітків
- » Психолого-типологічні особливості студентів як чинник мотивації навчання в магістратурі
- » Підприємливість як наукова категорія психології розвитку
- » Innovative Techniques in the Work of the Educator of the Extended-day Group in Primary...
- » Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті / Directions of Development of Language...
- » Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови у...
- » The Formation of Primary School Pupils’ Health-saving Competence in the Context of the...
- » Використання електронного застосунку «Blio» в навчанні читання учнів старшого етапу ЗЗСО
- » The Developmental Teaching and Learning System as an Effective Factor in the Formation...
- » Комікс як засіб навчання іноземної мови
- » Електронний застосунок Voice Thread як засіб навчання монологічного мовлення учнів...
- » Теоретичні засади використання ігрових технологій в процесі навчання іншомовного...
- » The Formation of Information Competence in Primary-school Learners in English Lessons
- » Quality of Education – Ukrainian Experience.
- » The Effectiveness of Mathematical Tools Usage for Teaching Primary School Pupils
- » The Formation of Moral Qualities in Primary School Pupils with the Use of Didactic Games
- » Using Interactive Teaching Strategies in the English Lessons in Primary School
- » The Formation of Social Competence in Primary-school Learners in the Process of...
- » The Formation of Social Competence in Primary-school Learners in the Process of...
- » Patriotic Education of Primary-school Learners by Means of Visual Arts in the English...
- » Using Innovative Techniques for Teaching English in the Extra-curricular Activities in...
- » Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи
- » The Formation of Creative Education and Development Environment of the Pupils of the...
- » The Development of Creative Abilities of Primary School Pupils at the English Lessons