Zhytomyr State University Library
- » Літературний твір як модель семіозису
- » Моделювання в мистецтві: літературний твір як художня модель дійсності
- » Критерії сформованості художнього сприймання
- » Шляхи, методи та прийоми формування художнього сприймання творів літератури
- » Структура художнього сприймання і його місце в процесі організації занять з літератури
- » Місце художнього сприймання твору в професійній підготовці вчителя-словесника
- » Література як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами...
- » Методична система формування читацьких умінь старшокласників і їх результати
- » Науково-методичні засади методики
- » Проблема читацьких умінь у теорії і практиці шкільної літературної освіти
- » Загальнонауковий метод моделювання: літературознавча проекція
- » Психолого-педагогічні засади формування читацьких умінь учнів старших класів
- » Науково-методичні закономірності формування читацьких умінь у процесі вивчення...
- » "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи"
- » Фразеологічні одиниці в поетичній спадщині Миколи Никончука
- » Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до...
- » Фразеологізми на позначення процесів мовленнєвої та розумової діяльності в романі...
- » Презентація принципів укладання історичного словника запозиченої лексики. (На матеріалі...
- » Osobliwości w wyjaśnianiu antynomicznych problemów Prawobrzeża Ukrainy w...
- » Критерії виділення та методологічні аспекти дослідження запозичених слів. (На матеріалі...
- » К вопросу о жанровой природе повести А. П. Чехова "Степь"
- » Притчова матриця в оповіданнях Л. Андреєва про революцію
- » Г. І. Форми вираження авторської суб'єктивності в оповіданні І. Буніна „Легке дихання"
- » Літературний твір як літературознавча проблема
- » МОРФОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ПОШИРЕННЯ КЛІЩІВ РОДУ UNIONICOLA (ACARI: HYDRACARINA:...