Zhytomyr State University Library
- » МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ...
- » Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів...
- » Підготовка вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції як засобу...
- » Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція”
- » Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної...
- » Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти:...
- » Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної...
- » COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUES AS A FORM OF GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION
- » KEYS TO SUCCESS IN COOPERATIVE LEARNING CLASSROOM
- » Формування усної комунікації студентів початкового етапу ВНЗ за допомогою...
- » Формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього...
- » ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- » ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП
- » ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ...
- » МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ...
- » Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти
- » ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
У ВИЩІЙ ШКОЛІ
- » Виховний потенціал технологій кооперативного навчання
- » ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ...
- » THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF...
- » DEVELOPING FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ REFLECTIVE SKILLS ON THE BASIS OF...
- » BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM
- » ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО...
- » Склад основних компонентів інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя...
- » Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)