Zhytomyr State University Library
- » Теоретико-методичні закономірності взаємозв’язків двох літератур.
- » Зміст і організація мовленнєвого розвитку учнів у шкільному курсі Українська мова
- » Західнополіський діалект: до витоків
- » Література як основний засіб формування духовного світу старшокласників
- » Інноваційні технології як засіб формування пізнавального інтересу під час вивчення...
- » Мовно-мовленнєва підготовка учнів старшої школи до зовнішнього незалежного оцінювання з...
- » Система роботи з розвитку зв’язного мовлення як необхідна умова формування творчого...
- » Збирач поліських скарбів: Микола Васильович Никончук (1937 – 2001)
- » Розвиток умінь та навичок аудіювання в учнів 9 класу.
- » Активізація пізнавальної діяльності восьмикласників у процесі вивчення синтаксичних...
- » Навчальна гра як засіб розвитку комунікативних здібностей учнів на уроках української мови
- » «Причинки до історії української мови» Міхаеля Мозера – неупереджена оцінка мовного...
- » Розумова та естетична діяльність учнів у процесі вивчення лексики та фразеології
- » Формування мовної особистості засобами пунктуації в школі: ретроспективи та перспективи
- » Морфологічні діалектні особливості писемних пам’яток північноукраїнського ареалу...
- » Система інтерактивних форм, методів і прийомів сприймання епічного твору в єдності...
- » Самостійна робота студентів з методики української мови
- » До проблеми мовного нормалізаторства (або коли полісизми стануть українізмами?)
- » Відбиття давніх звукосполук *dj, *zdj у поліських говорах періоду пізнього середньовіччя
- » Із спостережень над іменним словотвором в актовій книзі Житомирського гродського уряду...
- » Українсько-російські мовні контакти в період пізнього середньовіччя (XVI – XVII ст.)
- » До етимології фраземи “шпари в руки зайшли”
- » Рефлекси давнього *ĕ у актових книгах Житомирського Гродського уряду кінця XVI...
- » Функціонально-комунікативний підхід до вивчення української мови
- » Взаємодія політичної еліти та інтелігенції: від співпраці до протистояння