Zhytomyr State University Library
- » Навчальний курс «психолого-педагогічна терапія» у системі професійної підготовки...
- » Вплив ЗМІ на соціалізацію особистості дитини в контексті вивчення дисципліни «Соціальна...
- » Роль і значення самоменеджменту в роботі соціального педагога
- » Шляхи удосконалення педагогічної творчості майбутніх учителів біології
- » Законодавче забезпечення виконання покарання щодо неповнолітніх у Російській Імперії в...
- » Чартерні школи – інноваційна модель здобуття середньої освіти
- » Студентська соціальна служба як інструмент розв’язання глобальних питань на локальному...
- » Організація соціально-педагогічного супроводу обдарованої молоді в умовах ВНЗ
- » Формування соціальної активності майбутніх соціальних педагогів засобами проектної...
- » Толерантність як основа національної / етнічної ідентичності
- » Деякі аспекти особистісно орієнтованого навчання при підготовці спеціалістів...
- » Картографія в соціально-педагогічній діагностиці мікросередовища
- » Використання методу проектів при підготовці майбутніх учителів до педагогічної дії
- » Сучасні моделі дистанційного навчання в університетській освіті США.
- » Проблема тотожності слова на прикладі відсоматичних семантичних дериватів
- » Соматична лексика у повісті В. Шевчука „Мор”
- » Формування мовної компетентості студентів під час викладання курсу «Вступ до мовознавства»
- » Слова іншомовного походження у розвитку синонімії староукраїнської мови (на матеріалі...
- » Іншомовний вплив на морфологічний рівень староукраїнської ділової мови XVI – XVII ст....
- » Запозичені назви на позначення негативних дій людини
в північноукраїнських пам’ятках...
- » Лексичні формули в “Актовій книзі Житомирського гродського уряду 1611 року”
- » Вплив польської мови на фонетичну систему староукраїнської ділової мови (на матеріалі...
- » Назви одягу німецького походження в північноукраїнських пам’ятках XVI – XVII ст. (на...
- » Проблема виправдання високоабстрактних теоретичних конструкцій у сучасному природознавстві
- » Алгоритм реалізації «Я-концепції» в структурі особистісно-професійного самовизначення