Zhytomyr State University Library
- » Использование современных биомеханических технологий в системе подготовки...
- » Технічні засоби й методи в системі спортивної підготовки студентів спеціальності...
- » Електроміографічні дослідження в процесі технічної підготовки спортсменок, які...
- » Електроміографічні дослідження в процесі вдосконалення управління спортивною...
- » Електроміографічна методика в процесі дослідження основних м’язових груп при...
- » Main principles of teaching reading
- » Електрична активність основних м’язових груп при стрибках у висоту з розбігу
- » До питання прогнозування результативності спортсменок, які спеціалізуються в стрибках у...
- » Вплив відновлювальних засобів на результативність кваліфікованих спортсменок, які...
- » Модальність як багатоаспектна лінгвістична категорія
- » Биомеханические обучающие технологии в системе подготовки спортсменок,...
- » Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в...
- » Вдосконалення методів педагогічного контролю за рівнем швидкісно-силових якостей...
- » Засоби вираження об’єктивної модальності в англійській мові
- » Оцінка ефективності застосування комплексу технічних засобів стимулюючого типу в...
- » Роздуми про технічну термінотворчість у сучасній українській мові
- » Peculiarities of teaching the monological speech competence on the first-year of study...
- » Характер впливу фізичних вправ різної спрямованості та інтенсивності на розумову та...
- » Структура та зміст удосконаленої концептуальної моделі управління багаторічною...
- » Управління технічною підготовкою спортсменок, які спеціалізуються в стрибках у висоту з...
- » Електроміографія як метод контролю в навчально-тренувальному процесі кваліфікованих...
- » Використання методу електроміографії в навчально-тренувальному процесі спортсменок, які...
- » Становлення і розвиток національно-культурного будівництва у полікультурному середовищі...
- » Перебудова особистості у процесі здійснення діалектики наступності фізичного виховання...
- » ХАТА—ДІМ—ПАЛАЦ