Zhytomyr State University Library
- » Цілеспрямованість у виховній діяльності педагога: досвід порівняльного дослідження
- » Освітньо-виховна система сучасної школи
- » Особливості розвитку креативного мислення школярів
- » Креативна педагогічна діяльність викладача вищої школи на основі духовних цінностей
- » Формування соціального та особистісного досвіду людини як соціалізаційний процес
- » Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал
- » Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових...
- » Освітньо-виховна діяльність православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період...
- » Автореферат дисертації "Освітньо-виховна діяльність православних братств у Західній...
- » ВІДГУК офіційного опонента на дисертацію Світлани Володимирівни Мишкарьової "Освітньо -...
- » ВІДГУК офіційного опонента на дисертацію Світлани Володимирівни Мишкарьової...
- » Автореферат дисертації "Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх...
- » ВІДГУК офіційного опонента на дисертаційне дослідження Будник Олени Богданівни...
- » ВІДГУК офіційного опонента на дисертаційне дослідження Будник Олени Богданівни...
- » ВІДГУК офіційного опонента на дисертаційне дослідження Будник Олени Богданівни...
- » Використання непрямих мовленнєвих актів у текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси
- » Методичні штрихи щодо підготовки перекладачів та фахівців з прикладної лінгвістики
- » Прагмонимика: штрихи к онтологическому статусу и коммуникативной составляющей прагмонимов
- » Вираження позитивних емоцій засобами англійської інтонації
- » Основні параметри впливу середньоанглійських північних діалектів на розвиток...
- » Особливості вживання англійської медичної термінології в політично-економічному дискурсі
- » Теоретичні засади й історичні витоки граматики конструкцій
- » Зародження порівняльно-історичного методу в європейському мовознавстві
- » Можливості вивчення англійської мови дітьми молодшого дошкільного віку в сім'ї
- » Конкретні концепти у навчанні німецької мови професійного спрямування як засіб...