Zhytomyr State University Library
- » Методичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з курсу «Економіка і...
- » Динаміка формування дерев'янистої рослинності на відвалах Норинського гранітного кар'єру
- » Методичні рекомендації з курсу «Управління розвитком персоналу»
- » Методичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з курсу «Тeopiя...
- » Методичні рекомендації щодо написання та захисту курсової роботи з курсів...
- » Мeтoдичнi peкoмeндацiї дo написання куpсoвих poбiт з курсу «Мeнeджмeнт opганiзацiй»
- » Методичні рекомендації щодо виконання та захисту дипломних робіт студентів...
- » Методичні рекомендації до написання курсових робіт з курсу «Oблiк i аудит»
- » Методичні рекомендації до написання курсових робіт з курсу «Cтатиcтика»
- » POБOЧА ПPOГPАМА навчальнoї пpактики «Вcтуп дo фаху»
для cтудeнтiв напряму підготовки...
- » Ціннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів України
- » Автореферат дисертації "Ціннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх...
- » Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Жуковського Василя...
- » Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Корінної Людмили...
- » Корпоративна соціальна відповідальність через призму обліково-аналітичного забезпечення...
- » Гидроксихалконы и их аналоги. Синтез с использованием реакции Виттига
- » Погляд К.Д. Ушинського на фізичне виховання підростаючого покоління
- » Студії культури миру для соціальних педагогів та соціальних працівників Житомирщини як...
- » Можливості розвитку сільських територій в зоні
радіаційного забруднення на основі...
- » Соціально-педагогічні проблеми професійної діяльності студентської молоді.
- » Громадська соціалізація студентів ВНЗ у позанавчальній діяльності.
- » Динаміка формування соціального досвіду майбутніх соціальних педагогів.
- » Організація дозвілля дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах...
- » Основні напрями досліджень вітчизняних дослідників з проблеми обдарованості
- » Аксіологічний підхід до виховання особистості майбутнього вчителя