Zhytomyr State University Library
- » Драматургічна спадщина Е. Бульвер-Літтона:
між романтизмом і реалізмом
- » Експериментальне дослідження чинників пізнавальної активності
- » Мотив змінюваності часу в "Пісні про Влтаву" Бертольта Брехта та в пісні Боба Ділана...
- » Жанрові особливості драми Б. Брехта
"Матінка Кураж та її діти"
- » Мотив сім’ї у малих драматичних творах Бертольта Брехта та
Гарольда Пінтера: спроба...
- » Жанрова своєрідність «Опери злидарів» Дж. Гея
та її трансформація в «Тригрошовій опері»...
- » Трагедія сім’ї – трагедія влади (на матеріалі
"Царя Едіпа" Софокла та "Короля Ліра" В....
- » Модифікації мотиву Медеї у творчості Бертольта Брехта
- » Принципи та способи творення комічних образів
і ситуацій (на матеріалі «Дванадцятої...
- » Особливості хронотопу й образ солдата як фігура пригадування в повісті Фрідріха...
- » Структурно-семантичні різновиди
односкладних речень у драматургії Б. Брехта
- » Zwischen Martin Luthers Bibel-Sprache und Straßenjargon:
Das Motiv der Liebe in den...
- » Порівняльний аналіз особливостей українського, російського й англійського перекладів...
- » Фахова дискримінація поляків в умовах судової реформи 1864 року на Правобережній Україні.
- » Рецепція творчості й теоретичних поглядів Б. Брехта в Україні
- » Cтруктура макроконцепту "ВЛАДА" у "Тригрошовому романі" Б. Брехта
- » Вираження драматичних особливостей у композиційній структурі та структурі образів у...
- » Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу
- » Розвиток суб’єкту освітнього процесу як громадянина-патріота у сфері соцієтальних рис...
- » Теоретичні засади впровадження мультимедійних технологій у вищій школі
- » Вплив мікроклімату на успішність молодших школярів в умовах сталого розвитку
- » Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні...
- » Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. –...
- » До питання про тлумачення цілей навчання іноземних мов на сучасному етапі розвитку...
- » Компетентнісний підхід до змісту сучасної іншомовної освіти