Zhytomyr State University Library
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Педагогічна психологія»
- » Базова методика до курсу «Практикум із загальної психології»
- » Власні значення двовимірного сингулярного оператора Шредінгера
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Експериментальна...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія управління”
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Інтеракційна...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи психологічної...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Геронтопсихологія»
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія масової...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Ситуаційний і...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологічні основи PR”
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія...
- » Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія організацій”
- » "Поучение Владимира Мономаха"
- » Власні значення сингулярного двовимірного рівняння Шредінгера
- » Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ...
- » Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку ХХ століття
- » Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому...
- » Конспект уроку фізичної культури у 6 класі
- » Підходи до вдосконалення змісту сучасної шкільної суспільствознавчої освіти на основі...
- » Мотивація учіння та її формування в період ранньої юності
- » Психологічні причини шкільної неуспішності та шляхи її подолання
- » Проблеми впливу засобів масової інформації на суспільство
- » Методи розвитку креативності школярів
- » Програми розвитку креативності в педагогічному процесі Польщі