Zhytomyr State University Library
- » Social Status of a Person Through The Prism of West Germanic and East Slavic Phraseology
- » Мовленнєва культура військовослужбовців на сучасному етапі
- » The Associative Field of a Word as a Multilingual Structure (Ваsed on The Mass Free...
- » Лінгвокультурний український компонент у польському поетичному тексті (на матеріалі...
- » Особливості вивчення курсу «Біологія та екологія» у старшій школі
- » Використання структурно-логічних схем і таблиць з метою активізації пізнавальної...
- » Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання структурно-логічних схем...
- » Основні аспекти використання структурно-логічних схем та таблиць з метою активізація...
- » Різноманіття фітопланктону р. Полква (Хмельницька область)
- » Сучасні засади дидактики української мови як іноземної
- » Використання ІКТ для формування фахових компетентностей у майбутніх учителів...
- » Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами українського...
- » Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Коновальчук Інни Миколаївни...
- » Відгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Коновальчук Інни Миколаївни...
- » Педагогічні умови впровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти
- » Відгук офіційного опонента на дисертацію Драгунової Віри Валентинівни «Педагогічні...
- » Відгук офіційного опонента на дисертацію Драгунової Віри Валентинівни «Педагогічні...
- » Культурологічна підготовка майбутніх офіцерів радіотехнічних спеціальностей на засадах...
- » Відгук офіційного опонента на дисертацію Осадчук Наталії Петрівни "Культурологічна...
- » Відгук офіційного опонента на дисертацію Осадчук Наталії Петрівни "Культурологічна...
- » Серця, віддані педагогіці. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки (до...
- » Суспільно-політичні та психологічні студії. Вип. 3
- » Особливості мотивації геймерів у підлітковому та дорослому віці
- » Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі
- » Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту