Zhytomyr State University Library
- » Теоретичний аналіз категорії «самоефективність» у сучасній психологічній науці
- » Прив’язаність і психічне здоров’я: систематичний огляд
- » Аналіз структурних компонентів стресостійкості й особливості їх розвитку у...
- » Методичні рекомендації щодо використання хмаро орієнтованої системи управління...
- » Change in the general aboveground phytomass as a basis for modeling dynamics of...
- » Формування досвіду взаємодопомоги в дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової...
- » Dynamics of indicators of cadets’ daily motor activity in different training years
- » Homeostasis and compensation as linguistic phenomena (competition of aspect and tense...
- » Міхал Грабовський як критик та автор історіографічної прози ХІХ століття (на матеріалі...
- » Польські «неприємності» в українській фразеології
- » Tkwić we wnętrzu: особливості перекладу окремих лексичних одиниць із польської мови на...
- » Ілюстрація полонізмів в «Історичному словнику запозиченої лексики XVI–XVII ст.» (На...
- » Представлення матеріалів зі «Словника прізвищевих назв Житомирщини XVI–XVII ст.»
- » Philosophical discourse of modern Ukraine: own experience and polish influences
- » Вплив сучасних глобалізаційних процесів на ментальність: досвід Польщі
- » Local and autocephalous churches: canonical justification and tradition
- » Wirtualizacja kultury w perspektywie poszukiwań neoreligijnych w kontekście współczesności
- » Podejścia teorettyczno-metodologiczne i zasady badań naukowych tekstów biblijnych w...
- » Szkolenie specjalistów pielęgniarstwa i poszukiwanie sposobów jego integracji w...
- » Інструменти формувального оцінювання в діяльності вчителя гуманітарних предметів
- » Умови реформування слов’янської освіти в педагогічних працях Вацлава Пригоди та Євгена...
- » Аналіз адаптивного цифрового середовища освіти в університеті: стратегії, моніторинг та...
- » Формування рухових здібностей учнів 8–9 класів у процесі занять волейболом
- » Технологія формування професійної відповідальності майбутнього вчителя
- » Методика розвитку швидкісно-силових якостей учнів 8–9 класів на уроках фізичної культури