Zhytomyr State University Library
- » Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи
- » Ефективна організація навчального співробітництва як чинник професійної майстерності...
- » Вплив ідей життєтворчості на формування особистості старшокласника
- » Семантика оцінних фразеологічних одиниць на позначення особи в англійській мові: модель...
- » Моделювання у літературознавстві: термінологічні аспекти методологічних проблем
- » Синтез мистецтв як домінанта культури модернізму (за трагедією для мюзик-холу Мішеля де...
- » Гендерні особливості презентації персонажів художнього твору: предметно-лінгвістичний...
- » Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії...
- » "Аnnabel Lee" E.A. По в перекладі Максима Стріхи (до проблеми перекодування поетичного...
- » Особливості функціонування сучасної англійської аксіологічної лексики в текстах...
- » Новаторські підходи до формування педагогічного колективу у загальноосвітніх закладах...
- » Художній твір у системі комунікативного простору
- » Психолого-педагогічні умови становлення толерантності майбутнього інтелігента
- » Теоретичні основи процесу формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів...
- » Творче застосування педагогічної спадщини Г.Ващенка у школі
- » Роль народного музичного мистецтва у процесі формування громадянських якостей особистості
- » Семантична характеристика образних іменників-найменувань особи
- » Культурницька діяльність представників громад Волині (кінець ХІХ – поч. ХХ ст.)
- » Змістовий аспект поняття "авторська школа"
- » Діаграми осколків реакції поділу важких ядер тепловими нейтронами
- » Поняття автора й авторської свідомості в контексті термінологічних проблем сучасного...
- » Традиції виховання альтруїзму в учнів загальноосвітніх шкіл України
- » Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя
- » Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної...
- » Роль християнства в освіті і вихованні школярів в німецьких колоніях на Волині другої...