Zhytomyr State University Library
- » Переклад та поширення знань: на прикладі середньовічного латинського перекладу
- » Феноменологічна екзегеза імені як конструент психологічної характеристики літературних...
- » Лінгвостилістичні засоби створення чуттєво-конкретного зображення в сучасній...
- » Двадцять років після Чорнобиля – фізико-біологічні аспекти
- » Християнська парадигма в поетиці "нової драми"
- » Реміснича освіта в класичних європейських педагогічних теоріях XVIII – XIX ст.
- » Жанри живопису в українській прозі кінця ХІХ-поч. ХХ ст.
- » Застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших...
- » Особливості мета тексту в англійській мові
- » "Трагедія мови" як форма абсурдизації драми Ежена Йонеско
- » Методична складова професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні у 20-х...
- » Діагностика рівнів готовності майбутніх учителів до формування естетичного...
- » Тертекстуальність жанру історичної драми-хроніки
- » Образи дітей в українській малій прозі кінця XIX - початку ХХ сторіччя
- » Семантика і "внутрішній" синтаксис англійських композитів
- » Формування професійної особистості педагога засобами античної міфології
- » Лірико-міфологічна драма Теннессі Уїльямса: між Станіславським та Брехтом
- » Самоврядування у вихованні відповідальності молодших підлітків
- » Морфологічні особливості англомовних електронних текстів персональних Інтернет-сторінок...
- » Особливості поетики малих драматичних форм у ранній творчості Б. Брехта
- » "Напрям реальний з закраскою романтичною... ": до питання про особливості творчого...
- » Взаємозв’язок морфологічних та синтаксичних характеристик англійського дієслова в...
- » Українська етнопедагогіка у творчій спадщині В. О. Сухомлинського
- » Проблема російського національного характеру в драматургії Якова Княжніна (на матеріалі...
- » Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас...